fredag 23 mars 2012

Solövning

Övar lite på att känna lite varm sol mot kinden. Börjar kl 11:00 idag så en lugn stund ute på trappan är inte fel alls. Nästa vecka blir det ju lite mer på allvar, det där med solen så lite stillsam förberedelse kanske hindrar alltför svår chock för själ och kropp:)

Bloggposterna har ju varit lite sporadiska senaste halvåret. Jag beklagar det. En hel del har förstås med större arbetsbörda/utmaning på jobbet att göra. Första etappen är i alla fall avklarad, och jag känner mig ändå lugn och hyfsat trygg i rollen. Bara det är förstås en lättnad! Så nu rullar det på, så får vi se hur det ser ut i höst.

Och så resan! Den startar på måndag, men har ju ändå redan börjat. Idag är det sista arbetsdagen sen tar vi tag i packningen i helgen! Planen är dock att en del shopping ska förekomma så vi ska försöka packa lätt:)

Nu avbröts min solövning av ett kylande moln. Inte ok.

Kanske fixar mig en kaffe också. För att liksom njuta lite extra!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: