söndag 28 september 2008

Avgiftning pågår

Måste nog sluta med kaffet, i alla fall så att jag kan börja om lite mer sporadiskt...

Jag har nu två dagari rad enbart hunnit dricka kaffe på morgonen vilket har resulterat i huvudvärk på kvällen och morgonen efter....har även nu huvudvärk som jag tänkte kurera med ipren, och om det funkar kan jag fortsätta med det imorrn så är kanske det ett tillfälle så gott som något.

Jag har även fått en massa godateer som jag vill hinna dricka, så nu när min nattsömn har blivit normal igen(barnen har blivit större - sover alltså bättre!)borde det vara min frukostdryck istället för kaffe!

Detta började som en tanke, men nu har jag definitivt bestämt mig! Kaffe får hädanefter bli en fikadryck, och jag får bara hoppas att jag inte börjar kalla alla måltider för "fika".....Men för säkerhets skull måste jag nog sluta helt ett tag först.

Well, farväl morgon-latte....:-(

3 kommentarer:

Linda sa...

Oj, tar det så lång tid innan barn får en normal sovrytm??? Då kommer jag ju hinna stupa innan dess...

FatCat sa...

tack för senast Lina-Li. det var en väldigt god wok, goa bullar. sorry att jag förlorade mitt medvetande där ett tag, typ. sa du att vi kunde koma över på lördagen när pappa o mamma är i stan? eller vad mumlade du om sist? minns ej. minne som en guldfisk. och bra där med kaffet. te är den sanna vägen. peace

Carolina sa...

Linda! Nej det tar inte så lång tid, det ärbara kaffet som har hängt med lite länge....de flesta barn sover bra vid 2 års ålder:-)