onsdag 22 juni 2011

Tandläkarbesök - inte varje år minsann

Nu har jag äntligen fått tummen ur och gått till tandläkaren.... Det är minst 10 år sen sist....men uppenbarligen har jag erhållit goda gener från mina föräldrar(tack, tack), det var bara lite tandsten som hon tog direkt. Jag skaaaa dock bli bättre på att använda tandtråd för att även komma undan tandstenen. Well, bättre tänder än jag förtjänar.

Men jag hade glömt hur jobbigt det är att ta röntgenbilderna.... Jag trodde att jag var stor i käften, men det var i princip omöjligt att ta frontbilderna med ihopbitna tänder..... Fick bli med mellanrum... Funkade ändå. Well, jag behöver inte komma tillbaka förrän om tidigast 2 år, så jag får väl vara nöjd:)

Nu är jag på väg till jobbet. 2 dagar kvar innan semestern! Inte dumt alls!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

linda sa...

Oj då lina du som tom kan få in hela knutna handen i munnen! Skönt att du inte hade hål,grattis till det.