torsdag 5 januari 2012

Omgiven av böcker

Klev på t-banan precis och kände mig genast mysigare i själen. Orsaken: en ovanligt lyckad reklam!


Omgiven av böcker är jag nu på väg till jobbet, lite bibliotekskänsla. Jag är för den här typen av reklam. När man blir lite överfallen och omsluten! Det blir lite mer och lite roligare. Kanske inte lika mysigt om det handlade om insektsmedel eller sjukvård, likväl effektfullt! Jag är inte emot reklam, bara dålig sådan. Jag kanske sticker ut hakan här, men jag uppskattar faktiskt reklampauserna på TV. Främst för att jag då hinner wordfeuda, gå på toa, byta om eller hämta ngt ätbart. På något vis upplever jag att jag kan utnyttja kvällen/tiden mer effektivt. Sedan finns det reklam jag gärna ser. Som är smått geniala, som tilltalar min humor(javisst hänger min humor och genialitet ihop:)). Som Judith och Judit(är det comhem?). Så rolig! Well, jag vet att många inte håller med mig, men det bjuder jag på! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: