tisdag 8 maj 2012

Just ja, jag har ju ett simkort

I detta fall handlar det om den fysiska träningen - simning. Har tydligen förträngt(eller bortträngt som jag vet att LB föredrar) att jag varje månad betalar för att gå och simma. Eller så kan vi inse att jag sedan ett halvår snarare har sponsrar Stockholms Stad med dryga 200 per månad. Varsågod.

Men idag ska jag återerövra träningen. Tror att den försvann lite i samband med att jag bytte tjänst. Och att jag var på semester ett tag ökade ju inte besöksfrekvensen.... Men nu ska vi ta igen lite förlorad tid. Jag och Forsgrenska. Och kanske en och annan till...

Annars har maj månad dragit igång. Inte med sol och värme. Det är inte det jag talar om. Utan med kläm och helgdagar, redovisningar och annat där man förväntas vara ledig..... Det är bara att bita ihop. Sen är det sommar.

Det måste väl bli sommar även i år?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: