söndag 12 augusti 2012

Semestersammanfattning

I år har vi tillbringat ganska stor del av sommaren hemmavid. Riktigt skönt. Vi har fått en hel del gjort, och lyckats slappa lite och umgås en hel del med vänner. Härligt.

Maken börjar jobba på måndag, jag fortsätter semestern med ett litet undantag på torsdag då jag måste in och göra ett litet gästspel.

Jag har hunnit läsa ett par böcker. Håkan Nesser levererar som vanligt. Han kan verkligen måla upp sjuka tankemönster och scenarier och både göra det trovärdigt och uppfriskande unikt. Man kan bli riktigt deprimerad:)!

OS har ju även förgyllt tillvaron och gett anledning till slappande mellan varven. Jag hoppas på en värdig avslutning imorgon em/kväll, i och med handbollsfinalen. Mitt förslag är guld:)!

Ja, emellan slappandet och allt har jag jobbat en hel del, och med tanke på vad som finns att göra skulle det vara bra om jag jobbade nu också. Men en gemensam semestervecka på sommaren känns viktigt. Faktiskt.

Det jag inte hunnit göra denna sommar är att shoppa! Lite tråkigt:(. Skulle behöva jaga lite kläder. Får bli när skolan börjar igen och jag kan gå själv. Kidsen gillar att shoppa, men mest åt sig själva. Fast med mina pengar...

Sova är något jag gillar att göra på semestern. Nu t ex. Trött.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: