måndag 28 september 2009

Blev en ganska hektisk dag idag. Blev tvungen att lösa av en kollega för lunch så det hackade upp dagen lite, men vad göra man inte:-). Hann dock en tur till Willys och Panduro innan det var dags att logga in kl 12. Dottern fyller ju år på fredag så jag har lite presenter att införskaffa, lite godis att ordna med samt planera lite inför lördagens kalas. Lär fortsätta imorrn då jag har en helledig dag(som det verkar).

Efter jobbet lekte barnen en stund med några komisar från skola och dagis och jag och mamman uppdaterade oss om det senaste över en kaffe. Därefter åkte vi hem och barnen fick pannkakor innan jag bevistade ett Tupperwarepartaj(jag shoppade inget!!!) hos en av mina trevliga grannar. Där träffade jag en hel del av de tjejer som var hemma hos mig igår kväll på en nice Twilight-afton:-) Ingen hejd på de sociala möjligheterna i detta härliga område! Mer gemenskap åt folket!

Är dock lite trött idag......men hoppas kunna avhjälpa det med lite lugnt soff-häng samt tidigare sänggående än vanligt(har dock lite svårt att lita på mig själv när det gäller det sista.....).

Nej nu ska jag kanske läsa lite!

1 kommentar:

Peo sa...

Som alltid trevligt att höra lite från din/er vardag.