lördag 19 februari 2011

Jagande efter tid och tåg

Jag vill ha semester nuuuuu! Hinner inte hälften av det jag vill/borde/måste. Galet. Gissar att maken känner samma sak.....har inte hunnit/orkat prata om det;)

Well, hann precis med alt 2(t-banan) till jobbet. Alt 1(pendeln) blev plötsligt 15 min försenad.... Det är inte riktigt medtaget i kalkylen. Jag skulle väl precis hinna låsa upp, men jag föredrar att vara innanför jobbets dörrar när jag låser upp för kunderna. Upplevs möjligen som mer proffsigt..... Mycket bra att hinna med alt 2, hinner lite bättre på så sätt.

Vi fick en pall dumpad på gatan igår. Den vägde 116 kg...., jag och CEJ fick försöka baxa in den... Inte helt lätt i svinkylan med hala inneskor.....det gick, men enbart för att vi ville/inte direkt hade ngt val. Butiksinredning är tunga prylar.....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: