onsdag 28 september 2011

Crazy

Imorrn ska jag masa mig upp i ottan. På riktigt alltså. Jag planerar att hinna med T-banan kl 05:01...... Mitt flyg lyfter från Bromma kl 07:00, och ja, jag vet att jag kanske inte behöver åka riktigt så tidigt, men jag gillar att ha lite tidsmarginaler. Så...., jag måste ta mig upp ca 04:00..... Crazy.

Modulträning i Århus, ska bli riktigt kul. Vi är 3 st som åker från stan, så jag slipper åka helt solo. Känns tryggt.

Misstänker starkt att flygplanet är av den mindre modellen, känns inte lika tryggt, men det är som det är. Att flyga är inte en av mina favoritsysselsättningar, men jag gör det förstås. I dessa fallen är det inte målet jag siktar på.

Well, lär väl sova... Men först "the Mentalist".






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: