onsdag 12 september 2007

Indragen i garnet...

...jo det är vad som har hänt...
Facebook har nästlat sig in så mycket snabbare än vad jag kunde anat. Jag har t o m blivit en som drar in andra och med intensitet introducerar dem, och för att de verkligen ska bli bitna sitter jag gärna med och lägger upp kontot åt dem.....hmmm, man kan undra om jag har provision!

Well, kul är det i alla fall även om det måste erkännas att företeelsen är väldigt ytlig, kan inte fullt ut ersätta en blogg!

Inte för att min sida här är full av visdom och djupa tankegångar, den räddar ju inte liv direkt...

Fördelen med facebook är att fler är med och man har lite mer koll på folk, på bloggen känns det mer ensamt. Här är det ju bara jag och mina rader....hallå någon där???

Måste nog in och kolla facebook en sväng...

2 kommentarer:

Peo sa...

Jorå, vi kollar hela tiden, men kommenterar mera sällan

maro sa...

Jag är här med! :)