onsdag 10 juni 2009

Hemma igen

Japp, då år vi hemma igen! Hade gårna stannat längre, men så är det väl alltid:)

Jetlagen struntar vi i och det har fungerat bra, ungarna kan ju alltid pressa sig så det har inte varit problem där heller. Känns positivt.

Idag var vi på skolavslutning för dottern, trevligt att träffa lite folk! Efteråt var vi några som fortsatte firandet hos grannen. Jättenice! Det finns ett otroligt skönt gäng bland förädrarna i klassen! Kul.

Vädret här hemma var dock inte precis välkomnande......vidrigt minst sagt. Det var ju varmare i april än vad det är nu!!! Känns helt fel. Men, men, vi fick ju 3 varma veckor i Thailand så jag får leva på det ett tag...
Chiang Mai var utan tvekan varmast, det blåste inte direkt där, så i början var värmen ganska besvärande. Efter Chiang Mai hade vi väl aklimatisterat mer men det berodde inte bara på det, det blåste definitivt mer söderut, så värmen blev aldrig lika kompakt.

Imorrn är det jobbdags igen, så det är nog läge för att inta sängläge:)

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Välkommen hem, förstår att det varit bra. vi åker till Spanien idag, ska bli så skönt. Kram Tina

Eisiv sa...

Välkomna hem som sagt! Här har jag just börjat min semester, men Peo börjar inte sin förrän på måndag. På söndag gör han en körning till Djurgården. Funderade ett tag på om jag skulle följa med, men det blir troligtvis inte så mycket egen tid att det känns som att det är någon idé. Hade annars varit trevligt om vi hade kunnat ses. Men vi får väl ta någon semesterdag i Stockholm lite senare i stället. Förhoppningsvis med lite bättre väderutsikter.
Många kramar till hela familjen från Mamma/svärmor/mormor

Anonymous sa...

Tack! Jag jobbar så följer du med kan du hälsa på mig i butiken, annars har David ljudet i kyrkan och sen ska Alex på ett kalas på em.....var det detta vi kom hem till???:) Jag är annars ledig mån och tis efter midsommar om ni är lediga då. Ev skulle ju jag och barnen kunna åka ner till er en sväng också. David jobbar..

Kram Lina