måndag 25 juli 2011

Jobbdags

Sitter nu på T-banan, redo för en ny arbetsdag. Funderar på om jag minns mina olika användarnamn och lösen på alla inloggningar.... Lär väl bli varse inom en halvtimme......

Ska även bli intressant hur långt ombyggnaden/"refreshen" har kommit! Och inte minst, hur varmt är det i butiken?? Har jag än en gång för mycket kläder på mig? Det finns ju en gräns för hur lättklädd man kan vara på jobbet och även jag personligen har ju egna gränser...., men ibland blir linjerna suddiga, särskilt om inomhustemperaturen överstiger 30 grader.....
Särskilt då.

Kändes lite jobbigt att behöva höra en väckarklocka(ja, den sitter i mobilen) imorse... Hade lugnt kunnat sova ett tag till...utan problem. Men det är bara att vänja sig. Semestertider och ledighet är ju som bekant inte det önskade normaltillståndet. Konstant ledighet är nog inte så roligt. Men vad vet jag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: