onsdag 27 juli 2011

Lite tur för mig - otur för de andra...

Avslutade dagen igår med lite häng med grannarna B-L, C fyllde 40 och det firades ogästvänligt med att jag vann över dem alla i gin rummy. Det var en förkrossande seger där jag omgång efter omgång inte kunde annat än vinna:)
En härlig kväll helt enkelt. Kidsen sov över hos oss och de sov fortfarande när nu när jag gick.

Den lediga dagen igår blev annars lugn, vädret inbjöd inte direkt till några roliga badutflykter. Idag däremot skiner solen. Jag har tydligen inte tur med allt...., vilket jag ödmjukt accepterar.

Blir en heldag på jobbet idag, lika bra. Vi har sjukt mycket att göra, som alltid vid den här tiden. Men det kommer att bli fantastiskt! Refreshen blir sååå bra! Vi har fått nya datorer som är sjukt snygga(det brukar de inte vara), och köket är nyfixat, oväntat trevligt.

Men varmt är det, på jobbet. Det stör en och annan. Jag klär mig tropiskt. Som tur är matchar det utetemperaturen idag. Känns märkligare att komma i sommar-sommar-kläder när det är mulet och kylslaget ute(som i måndags). Även kunderna är mer förberedda på värme en dag som idag. Täta regnjackor är oliiiiidliga i butiken.
Verkligen.

Kom förbi, nu som inte vill bada idag:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: