måndag 25 juli 2011

Så var semestern slut. Imorrn börjar allvaret eller vardagen eller vad man nu vill kalla det. Vackert och ett privilegium är det i alla fall. Jag har ett jobb, jag har en lunk. Ingen idiot med bisarra värderingar har skjutit emot mig eller min familj för att få informera om unkna åsikter och visa sin fullständiga brist på insikt och perspektiv. Jag är tacksam för livet. Det är inget jag kan ta för givet, men jag är tacksam. Semester, det är en ynnest som bygger på att jag har ett jobb. Jag gillar mitt jobb och min vardag. Det är ju det som är livet. Semester är en guldkant, en garnering.

Ledigheten blev visst bloggledighet också. Well, nu är jag tillbaka skulle jag tro. Jag har ju i grunden svårt för att hålla tyst.....

Jag sänder en bön för dem vars vardag aldrig blir som den var. Jag ber att vi andra aldrig ska ta vår för given.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: