fredag 29 juli 2011

Rutiner

Haha, för tredje resan på t-banan i rad har jag sitter jag snett bakom ett gäng indier. De har hoppat på stationen efter mig och jag har satt mig på samma plats och de har också följt sitt mönster. Det är ju galet att man har en sån benägenhet att välja det invanda! Komiskt eg. Jag skulle uppenbarligen vara ett lätt match om någon ville kartlägga mitt liv. Inga stora överraskningar här inte. Jason Bourne skulle inte anställa mig.

Tur att mina arbetstider normalt skiftar då mina förehavanden uppenbarligen inte gör det.

Det är förstås fel tid i livet för spontana infall. Jobb och familj tar det mesta av tiden, fritiden handlar ju främst om återhämtning:).

Jag är som tur är inte så rädd för mönster och rutiner. Det är det som gör att hjärnan hänger med. Att se varje dag som ett blankt blad måste kväva effektiviteten.

Rätta mig om jag har fel!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: