tisdag 9 januari 2007

Jaha, det var det roliga.....

Jag har kanske tidigare nämnt att vår son har haft en härlig period av pappighet....vilket har gett mig en välförtjänt befrielse från bajsblöjor och dyl ett antal gånger. Nu efter julen och dess högre frekvens av lediga dagar har jag med tilltagande oro märkt en förändring i sonens annars så pålitliga beteende....det verkar vara slut/alt vara början till slutet på det roliga.....

Men säg den lycka som varar för evigt....well, jag får ju fler gosiga kramar numera så man får ta det onda med det goda....

Snart sovdags känns det som, skulle behöva lite mer disciplin på det området. På morgonen känns det ju alltid som att det är läge för en tidig kväll, men när kvällen kommer känns det inte alls lika trängande. Dt finns så mycket annat man kan roa sig med när lugnet har lägrat sig...Kolla bloggar till exempel.(Lever jag inte ett rafflande liv så säg?)

Inga kommentarer: