onsdag 3 januari 2007

Kötid

Det är härligt med telefonköer.....jag sitter i en just nu, jag har avancerat från plats 83 till 38 hittills....fantastiskt. Allt detta för att vi behöver byta fakturaadress hos Telia Bredband....Joyful!

Annars börjar jag hämta mig från julstressen, livet håller ett något lugnare tempo, vilket känns nödvändigt. Imorrn är jag ledig och jag överväger att inte göra alltför mycket av värde. Funderar på att helt enkelt bara slappa....men det kanske inte går.

Plats 28 nu....har jag riktig tur hinner kundtjänst stänga innan jag hinner komma fram! Ironi kan spåras.....

När kl slår 21 väntar Kommisarie Lynley på 1:an, bör ej missas! Hur detta ska kombineras med plats 21 så här 14 min innan visar sig, men jag lever på hoppet!

Eventuellt kommer jag inte att lotsa er igenom den spännnde upplösningen, kan dock låta mig övertalas att meddela hur det hela slutade senare.....vet ej själv om jag talar omtelefonkön eller Kommisarie Lynley....kanske ingen bryr sig längre.....

God Afton!

Inga kommentarer: