torsdag 26 mars 2009

Väldigt trevlig skatteåterbäring i år!

Med tanke på den nivå räntorna låg på förra året så är det ju inte mer än rätt att vi fick tillbaka en del i år! Vi tackar staten för att de hjälper oss att spara, det är ju en lyx att slippa jämka! Kollar på "Lyxfällan", ett avskräckande och intressant program. I det läget känns det väldigt bra att vår Thailandsresa finansieras med sparade pengar. Och jag måste säga att vi verkligen har fått hålla igen. Det är dyrt att åka en hel familj, men alla ink. barnen tycker att det är värt det. Vi får hoppas att vi tycker det efter resan också! Jag ser ju framför allt fram emot att slippa laga mat och tvätta i 3 veckor!!!! Suveränt! Maken är ordentligt sliten. Han behöver verkligen semester en bit bort från mobil och bredband.

Irriterande halsont har börjat attackera mig...inte superkul precis. Tappade t o m rösten ett tag på jobbet...och det är ju jobbigt för en sann pratkvarn. Det är tur att bloggande inte påverkar halsen:-).

Nej, jag ska nog fixa mig något ätbart...brukar hjälpa lite.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Så det blir 3 veckor i Thailand, härligt. Ja, då har ni nåt att se fram emot. Trist med halsontet, hoppas det inte blir något allvarligt. Imorgon är det fredag, men du kanske jobbar i helgen. Ha de bra i varje fall. Kram Tina

Anonymous sa...

Jag skule ha jobbat, men jag kunde vara sjuk tyckte chefen, så jag passar på! Har pratat alldeles för mycket idag...
/Lina