tisdag 27 juli 2010

Det är en liten pärs att komma tillbaka till jobbet efter semestern. Så mycket att ta tag i och så lite koll. Allt ska ju förstås bli klart precis när alla vill ha semester... En ekvation som inte riktigt går ihop.., well, det blir en stressig vecka. Lika bra att familjen har åkt bort.

Ingen panik, en kartong i taget. Det är många roliga grejer i alla fall. Mina kollegor har dock haft det värre. Som varmast har de haft 35 grader i butiken och det är inte ens skönt om man bara står still. Fräsch får man vara en annan dag:)

Beställde precis Vänner-boxen gör 799,-, borde vara ett ok pris. Framför allt är det en utmärkt födelsedagspresent till mig som jag kan få av maken. Jag hoppas att har uppskattar att jag besparar honom det arbetet:)

2 kommentarer:

Tina sa...

Ja, trevligt att det nu fungerar med telefon, då jag uppskattar din tätare bloggning :). Kram

Lilla Li sa...

Haha, ja det är kul, vi får se om det blir mer frekventa inlägg i längden:)
Hos mig liksom hos de flesta andra är ju entusiAsmen som störst i början!!