torsdag 29 juli 2010

Tidig morgon

Idag sitter jag en timme tidigare på pendeln, seg, men lättad av att jag inte har lyckats förtränga det under natten. Jag har en tendens till svårighet att minnas saker som inte normalt inte ligger på agendan... Tydligen har jag ofta autopiloten på på mornar. Under skolveckor visar det sig i att jag har svårt att få med mig lappar och andra liknande saker, och får jag med mig lappen glömmer jag lätt att lämna in den.... Leksaksdagar är också en akilleshäl, sååååå svårt att komma ihåg en vanlig morgon; resultat: katastrof för barnen. Brukar inte få poäng på "bra-mamma-listan" då. Som tur är kan jag i de lägena hoppa över simningen och knata tillbaka hem och åtgärda misstaget. Fördelen med att ha lite extratid innan jag måste vara på jobbet.

Well, nu kan jag bara hoppas på att tapetkillen dyker upp! Tidiga mornar är dyra!!!! Enligt mig...

Inga kommentarer: