lördag 31 juli 2010

Vänner:)

Är på väg till jobbet, sitter på T-banan och njuter av lugnet. Såg att tidsangivelserna på mina inlägg är lite konstiga....gissar att det har med huruvida jag har "refreshat" min blogg eller ej när jag börjat på ett nytt....
Well, kommer att ha bättre koll på det i fortsättningen.

Det var så kul att barnen inte hade somnat i bilen igår! Blev ett kärt återseende. Barnen har nog aldrig varit ifrån mig så många dagar förut, fick många mysiga kramar:) dottern hävdade också att hon hade glömt bort min röst.... Och när grannarna ringde och undrade om vi var vakna och ville komma över verkade namnen inte klinga bekant i hennes öron....iofs hade det nog klickat snabbare om vi hade sagt barnens namn.

Vi kvistade över i alla fall och där var även en annan familj från dotterns klass, fantastiskt trevligt! Som vanligt var det dags för revange i armbrytning. Och det fick jag:) CS var smått förbittrad och kommer nu ligga i hårdträning inför nästa tillfälle, haha!

Hämtade även nu på morgonen "vänner-boxen" som hade kommit!! Härligt! Måste dock troligen lägga undan den om jag ska kunna få den i födelsedagspresent, ska nog kunna gå. Om inte annat för att öva på att motstå impulsen till omedelbar behovstillfredställelse(eller begär handlar det nog mer om i det här fallet)!

Inga kommentarer: