torsdag 29 juli 2010

In treatment

Bestämde mig för att idag börja kolla på "In treatment" eftersom så många intelligenta och vettiga personer i min bekantskapskrets gör det. Inte för att jag måste göra som alla andra utan eftersom jag värderar deras åsikt:) Vettiga människor som de kan inte ha fel i val av tv-program(de kan säkert ha fel då och då, jag menar ingen är ju perfekt).
Eftersom jga inte har sett några avsnitt innan gick jag in på SVTPlay och började så långt bak det gick. Har nu avverkat 2 avsnitt och har ett hett alternativ till framtida "ledig-tid-nöje! Alltid lika trevligt att hitta nya "options"! Som att hitta en ny författare t ex:)

Nu ska jag dock gå och lägga mig eftersom jag ska till jobbet kl 9:00 och öppna för tapetkillen som ska smacka upp en gigantisk fjäril i butiken. Oh joy......men fint blir det:)

Godnatt!

Inga kommentarer: