söndag 2 januari 2011

75-åring firad

Vi är på väg hem från Linköping. Det var väldigt trevligt att träffa de flesta från makens familj. Yngsta systern kunde inte komma tyvärr.

Jag är inte helt förtjust i bilåkning på vintervägar.... Har utvecklat en oroväckande noja kring det hela..., kan säga att maken inte uppskattar det alls. Jag skulle helst inte vilja vara orolig, men har otroligt svårt att koppla av. Hur gör man för att arbeta bort sånt????

Idag har dock resan varit ganska lugn. Det är skönt för mig. Jag är extremt ointresserad av att dö i trafiken. Jag har ju några familjemedlemmar som varit nära, så jag är mycket medveten om att det kan hända.

Jag är annars inte en nojig person(om jag får säga det själv) så det stör mig lite. Det är förstås att flyga då.... Det har jag också blivit räddare för. Kontrollen är ju begränsad även där....

Härligt! Jag utvecklas mer och mer till ett nervvrak. A gift to my husband:) Varsågod!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: