söndag 16 januari 2011

Hemväg

Nu är vi på hemväg efter fin och trevlig helg i Arboga.
Begravningen var väldigt fin med många tårar, fantastisk musik och mycket kärlek.
Vi har träffat en hel del folk. På lördagkvällen var vi(hela min familj som var i stan, och det är ett gäng) hembjudna till Viby där jag tillbringade mina gymnasieår då mina föräldrar var i Thailand. Mor i huset kallade då även hem 3 av sina barn med familjer:) - även de ett gäng. Fantastiskt roligt! Vi har inte setts på ett antal år så det blev en riktig reunion.

Väl hemma hos mamma & pappa fick vi också se min syrras dokumentär där flera av oss i familjen medverkat. Riktigt bra gjord med bra personlig vinkling! Bra jobbat!!

Annars har vi även hunnit med att småfira samma syrra som fyller år idag. Och inte minst har vi spelat spel och "hängt":)

Nu väntar en ny vecka.




En av de roligare omgångarna:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: