tisdag 18 januari 2011

Julgranen strippad at last.....

Igår åkte äntligen granen ner, samtidigt som Sverige övertygande slog Sydkorea i handboll.
Var dock ganska mör eftersom em avslutades i Farstahallen där sonen började på simskola. Vi har en på många sätt utmärkt tid; 18:00. Vi hinner bra när jag slutar 16, och i princip hinner vi hem till läggdags. Kidsen har dock en tendens att försöka dra ut på plaskandet i evigheter så vi var inte hemma förrän 19:40... Och då hade jag lovat plättar....

Simskolan kändes bra. Sonen har en av sina vänner med i gruppen och det är ju alltid roligare:). Gruppen var även väldigt liten och ledaren väldigt mysig. Jag är uppenbart optimistisk. Sonen tyckte dock att det var ganska svårt( vatten är inte hans bästa element ), men någonstans är det bra för honom att få anstränga sig lite;) han verkade ha kul i alla fall!

Annars har vardagen utan pardon kastat sig över oss. Men det ska nog gå. Kalasinbjudningarna är postade i alla fall så jag känner mig hyfsat lugn.

Nu väntar en simtur för mig, sedan jobb.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: