söndag 2 januari 2011

Nya tag

Ett nytt år har börjat. Det är förstås mest symbolik i det hela. Inget förändras ju mer än vanligt över en natt.
Men det känns ju ändå som en nystart så varför inte ta det som det.

Vi hade verkligen ett oförskämt bekvämt nyårsfirande. Skäms lite faktiskt. Jag behövde inte laga mat eller ens handla den. Vi var inte hemma så jag var inte ens värdinna... Och idag på fm var alla kidsen hos grannarna till Sköndalsfolket så vi åt frukost och spelade gin rummy i lugn och ro. Vad har vi gjort för att förtjäna detta!?!?? Men jag är tacksam. Det var fantastiskt. Verkligen.

Ikväll har jag sett filmen "Allt för min syster" och grinat från början till slut. Det är inte mycket som krävs tydligen. Men så ligger ju tårarna närmare till hands nuförtiden.

Imorrn ska vi upp hyfsat tidigt och åka till Linköping där svärfar ska firas. Han fyller 75 idag! Grattis!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: