söndag 10 juni 2007

Bil-djungel

Det är mycket jobbigt att försöka köpa en ny bil....det tar så mycket tid och det finns så mycket bilar.....och jag vet för lite....jag vill helst bestämma mig samma dag vi kommer på idén....och det fungerar ju inte alltid. Dröjer det för länge har jag en tendens att tröttna....

Jag fick en hög på 8-10 bilar(utskrivna från en sajt på nätet med regnr, mil, modell, och lite info - utan bild, lämpligt pris enligt säljaren och lämpligt pris enligt sajten)att rangordna av maken igår.....det var i det närmaste omöjligt! Alla vet ju att vi tjejer helst tittar på färgen...och jag kan tänka mig allt inom gråskalan(nej inte vit) eller röd. Men tyvärr kan man inte alltid låta det avgöra, så jag var helt lost....men, men vi kollade en idag före jobbet och vi ska ev kolla två på tisdag, sen vill jag helst bestämma mig. Förhoppningsvis prickar vi indet bästa exemplaret...till bäst pris, Yeah right! Om det är något som är säkert är det att man alltid blir lurad. Men jag vill bli så lite lurad som möjligt...

Segt på jobbet när det är så bra väder.....jag vill ha semester nu! Men först vill vi ha en ny bil....så first things first.

2 kommentarer:

Mr 51 sa...

Har David fått någon färg än? Känns lite ironiskt att jag, som är blekast av alla, har börjat få upp en liten färg...i alla fall i mina mått mätta!!! =)Har hunnit bränna mig två gånger under den korta sommaren som varit... =)

Carolina sa...

Jodå, han har färg, men inte några mängder, svårt att uppnå före semestern.....Är allt väl med er? /Lina