torsdag 14 juni 2007

Färdigletat!

Om alla transaktioner fungerar åker David till Uppsala och hämtar vår bil idag. Ja, allt jagande är över för denna gång, vi slog till i tisdags....det är alltid(alla 2 gånger) med blandade känslor som jag köper en bil. Det är roligt, samtidigt som man vet att man har införskaffat ett svart hål, visseligen ett bekvämare sådant denna gång, men ändå, ett svart hål. Trots detta har jag svårt att tänka mig att leva utan bil(något överdrivet kanske), så det är väl bara att gilla läget.

Så ny är vi kombiägare, det finns ingen återvändo.

6 kommentarer:

Holts sa...

Vad blev det för sort (förutom att den var kombi)? Saab igen?

Lina sa...

Saab 95 vector, -03, svart, jättefin! Förresten, kan vi komma och hälsa på någon/några dagar fr 18/7? Vore jättekul om det fungerade!
/Lina

Anonymous sa...

jag ficvk minsann inte komma o hälsa på, så varför får ni?...ja e iiiinte bitter. hey by the way. fia är on igen :)

Lina sa...

Vi har inte fått än...avvaktar svar! När ville du dit? När kommer nytt inlägg på din blogg?
/Lina

holts sa...

Vi räknar med att ni kommer Lina :-), vi kan väl höras på telefon och stämma av.
Har jag missat ngt förresten, Fia, ville du komma hit och inte fick? Klart du ska komma och hälsa på, varför inte ta och slå två flugor i en smäll och träffa både oss och lillebror vid något tillfälle?

Lina sa...

Kanon! Vi hörs!
Kram Lina