tisdag 6 april 2010

Tid......en sak att fördela

Ja, mina vänner, nu har det passerat lite förmycket tid igen.....inte bra. iPhonen får ta en stor del av skulden(om jag nu promt ska hitta en extern syndabock), den fyller en ganska stor kvot av mitt internet-behov vilket gör att jag är mindre benägen att slå på datorn....vilket direkt leder till färre inlägg! Skärpning.

Påsken blev väldig lugn och trevlig, vi hann att umgås som familj och då det är det vi hinner minst av allt kändes det väldigt lyxigt att ha hela helgen ledig och i princip obokad med "måsten" och "borden". Vi tog det lite som det kom och hann träffa en del folk också:-). Happiness!

Idag träffade jag Jonny, killen som ska göra min tatuering. Måste säga att jag var lite nervös, men det kändes så bra att jag helst hade satt igång direkt, men jag får ge mig till tåls:). Just a few weeks....

Dagen fortsatte sedan med besök på Boliabutiken på Kungsholmen samt gummistöveljakt. Fattar inte att gummistövlar går sönder så ofta.....kan det bero på prisklassen? Pajar dyra gummistövlar mer sällan?? Sonen fick även ett par sneekers, han älskade dem så mycket att han ville sova med dem på, han tog dock av dem sen, inte ens strumpor brukar följa med under täcket:-). Jag var bara nöjd över att han gillade dem så mycket, jag har lämnat tillbaka saker förr då han vägrat använda dem.....

Imorrn är ledigheten slut för denna gång! Dags att sälja lite möbler igen:)

Inga kommentarer: