måndag 12 april 2010

Välkommen!

Ja, det säger jag till brorsans och hans frus nyaste tillskott!!!! Idag fick barnens kusin Liam en lillebror:). Jätteroligt!

Själv har jag mest försökt få däcken bytta på bilen.....jag gav upp idag. Bestämde mig för att det får bli imorrn, jag åker dit direkt efter lämning och väntar.....då borde det hinnas med! Gillar dock inte trängsel på begränsad yta.....särskilt inte när man sitter i en bil och ska försöka hitta någon lämplig plats att stå på....och det är fullt överrallt..... Men, men . Det är bara att bita ihop och hoppas att det inte slutar i seriekrock......

Så grymt skönt att solen sken idag! Satt ute ett tag och läste:) Definitivt den största orsaken att ha en trädgård. Vad ska man annars ha den till? Inte att rensa ogräs i i alla fall! Det bor en liten livsnjutare i mig trots allt. Av den enklare sorten, men ändå.

Maken är i Arboga...bara några veckor kvar nu....ser verkligen fram emot att det uppdraget tar slut. Vore skönt med ett något mindre splittrat liv. Det känns lite som att vi rullar på men vårt familjeliv är lite på "on hold". I helgen var vi dock bara vi hela helgen, vilket var väldigt skönt. Våra energinivåer är lite låga kan man kanske säga så det är lättare att låta livet flyta på lite som det kommer i nuläget än att öka pressen...

Jag såg nyss ett underbart avsnitt av the Mentalist(hade det inspelat), riktigt roligt! Ja, det är ytliga nöjen, men precis vad jag behöver:) Strax sovdags!

1 kommentar:

Tina sa...

Kul men ännu en kusin, grattis till familjen. Ja, en trädgård i solskenet är inte dumt. Skönt att kunna komma ut även om barnen är sjuka, som här. Kram till dig