måndag 12 december 2011

I fas????

Skrev jag ett inlägg tidigare om att jag var i fas m julen??? Glöm det! Här råder full panik!!

Ok inte riktigt, men nog känner jag lite att det inte är så många dagar kvar. De flesta julklapparna är fortfarande klara, det är väl maten och det....Well, det får bli nästa vecka el liknande.

Denna veckan är full som den är med glöggkväll och julbord, julspel och annat. Maken ska hinna en tur till Sandviken också...., barnhämtningshjälp behöver ordnas och monsterleverans på jobbet.... Sonens skor visade sig i morse ha blivit en skugga av sitt forna jag, och måste omgående eller imorgon snarare bytas ut mot nyare och helare modell.

Sedan får vi inte glömma bort nämnda sons utvecklingssamtal imorgon eftermiddag. På fm skall jag titta på luciatåg.

Ja, och granen, nöjer den sig med att komma upp i helgen?

I fas?? Nja, men det ska nog gå.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte att jag kunde komma och fira jul med er. Om det är ok? Finns det något jag kan göra? Jag kan gjälpa till på nåt sätt? Och julklappar? Hur gör i i år med det? Man kan ju alltid köpa till de små ljuva barnen. Önskelista får gärna sms:as :)

Kram Fatso

Lilla Li sa...

Du är välkommen! Återkommer om detaljer:)