tisdag 20 december 2011

Körigt för en del

Tror att maken är trött.... Han sov på soffan när jag kom hem och efter ett sömndrucket "hej" så har han sussat vidare. Lite för många sena kvällar kan vara boven i dramat. Vi har som bekant svårt att lägga oss i vettig tid i den här familjen. Och då menar jag främst vi vuxna.... Barnen är definitivt bättre, men de har ändå tydligt samma gener. Dvs - det är alltid svårt att på kvällen minnas hur seg en morgon brukar vara om timmen blir sen....

Well, förhoppningsvis sover han resten av natten och kan angripa julen med entusiasm! Kan behövas när det gäller julklappsköp. Annars kanske jag måste säkra upp med några från tomten... Vi får väl se:)

Har jag berättat hur nice det är att ha varmvatten i huset? Om inte så vill jag nämna att det är sååå nice. Det gör att jag ändå med lätt hjärta skrev in räkningen på dryga 120000 kr idag.....

Well, av julstressen finns mest mathandling och städning kvar. Tänkte klara av det på fredag. Tror att jag klarar mig hyfsat i år. Ingen panik i alla fall. Tur det, för julen är ju ändå en fridens högtid. Tro det eller ej!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

När ska du julhandla? Kanske kan joina? Fatty