tisdag 13 december 2011

Jag - julstress 1-0

En utmärkt ledig dag! Luciafirande på barnens skola imorse, därefter granförberedelse. Det innebär att jag plockar fram granen, sätter i ljus och pärlsnören så att kidsen kan klä den direkt när de kommer hem, sparar massor av tid och otålig väntan. Vid 11 parkerade jag vid Stadium i Länna där jag inhandlade ytterligare par vinterskor till en familjemedlem.

Därefter fick jag äntligen träffa lilla SP! Lunch och fika m hennes mamma och lite uppdatering. Inte en dag för tidigt!

Em fortsatte med utvecklingssamtal för sonen. Trevligt. Det är härligt att våra barn trivs i skolan och verkar sköta sig. Ibland funderar jag dock på om det är samma barn vi pratar om......:)



Väl hemma kläddes granen och barnen plockade även fram den lilla "julbyn"... Den fick en liten plats(något undanskymd) bredvid soffan.


Känns ändå som att ett par julstressmoment motades bort:)



Lite julfrid till er också!:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: