torsdag 19 april 2012

Borta bra, hemma ok;)

Då kom verkligheten tillbaka med besked. Hjärnan och kroppen går på lite slow mode. Vi försov oss nästan i morse. Eller snarare; vi försov oss, men vi hann:).
Jetlagen visade sig för alla utom sonen inatt genom att kroppen vid 1-2 tyckte att den nu hade tagit igen tidigare sömnbrist och nu var redo för lite vakentid. Well, vi lyckades alla somna om efter lite snurrande, men vid 06:00 var vi inte lika redo längre... Och 06:15 passerades....och sedan vaknade jag Kl 07:20.... Med den där känslan att man vet att det definitivt måste ha passerats ngn klockringning som tydligen ignorerats....

Well, som sagt, vi hann. Skönt. Dock fick jag nu springa till pendeln för att hinna precis, och det var inte kroppen direkt redo för.... Inte alls faktiskt. Men jag hann, skönt det med.

Nu hoppas jag att resten av dagen går i ett lugnare tempo....

....innan jag fortsätter med tvätten ikväll. Det är underbart att vara hemma igen... Eller som EB så fint uttryckte det igår efter att vi hade landat på Arlanda: jag är verkligen redo för sommarlov nu.

Ja, vad säger man. Efter helgen är vi nog med på banan igen:)




-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: