måndag 30 april 2012

Vi har nu ett kylskåp i vårt hem sedan i fredags. Lite nice:). Vi har dock inte hunnit fylla det än, men det hinns nog med tids nog.

Makens städ-hitler-tendens dök upp lite i helgen. Välbehövligt absolut, så fönster blev tvättade och därmed fönsterbleck rensade. När jag dök upp efter jobbet igår var det skafferiet som attackerades. Jag är dock lite orolig eftersom jag såg att sakerna inte riktigt hade samma platser som innan.... Jag får smyga om lite grejer vid tillfälle:). Jag föredrar att ha de grejer jag använder oftast längre fram.
När jag försynt påpekade detta mumlade maken något om att jag var välkommen att städa skafferiet själv, och det tycker jag förstås är onödigt nu när det redan är gjort:).

Jag har heller ännu inte vant mig vid hyllsystemet i kylen. Måste se över det snart så jag vevad jag vill ha var.

Inser att detta inlägg visar en lite manisk sida av mig. Maken förstår inte riktigt.

Liksom att jag irriterar mig på när han bäddar täckena fel. Han gör det definitivt snyggare, men det gör han när han gör det rätt också. Men sista dagarna har han hört mina rop! Glädje!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: