fredag 6 april 2012

Resan fortsätter

Då är Orlando-veckan till ända. Imorgon checkar vi ut och åker vidare till Tresure Island. Det har varit en väldigt rolig och väldigt intensiv vecka här med alla 4 Disneyparker, en vattenpark samt Universal Studios Islands of Adventures. Under veckan har vår skara utökats med Fam J/P, väldigt trevligt!



Idag hade vi en shoppingdag som sedan avslutades på P/J hotell med tennis, pizza och bad. Så härligt. Mindre härligt var dock mitt tennisspel, inte helt oväntat visserligen, men inte desto mindre tråkigt:).

Jag har i alla fall fått åka ett antal bergochdalbanor och kidsen har fått testa lite mer än hemma. En lyckad vecka på alla sätt.

Nu har då även shoppinglädjen börjat och det är nog D som har hittat mest idag. Vi har alla i alla fall hittat converse, otroligt att kidsen verkligen tyckte att det var viktigt..! Som tur är planerar vi att stanna till på lämplig shoppingmall på vägen västerut så att jag kan få tag på en vettig bikini. Vattenparken igår gjorde slut på min gamla. Den blev en sorglig syn( mer än innan...). Till min glädje säljer Victorias Secret även badkläder!

godnatt


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: