fredag 20 april 2012

Hjärna i såsform

Min hjärna är inte helt som den borde ännu, men vi kom upp aningens bättre idag. Och ändå somnade kidsen i ovanligt bra tid och sov hela natten. Att väcka dem var trots det nästan omöjligt.
Att väcka mig själv tog 40 min.... Inte normalt.

Idag lär jag nog vakna till på jobbet i alla fall, inventeringen skall kicka igång och ja, jobbet tar ju inte semester bara för att jag gör det:).

Jag saknar lite energi helt enkelt. Borde vara i fas efter helgen. Tycker man...

Finns det något som heter semester-posttraumatiskt syndrom?

Och, ja, jag tvättar fortfarande, den stora utmaningen är förstås att tajma tvättarna med torkprocessen av tidigare tvätt för att undvika fuktskador inomhus.

Undrar också om ngn skulle väcka mig om jag somnade på T-banan nu?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lina, jag känner igen det där. Likadant för mig, jag kommer helt enkelt inte upp på morgonen efter USA-resan. Vi landade onsdag vid noon och tors morgon och idag morse vaknar jag helt enkelt inte. Idag drog jag mig/sov 1 timme efter väckarklockan ringde. Kom till jobbet 9:30!! Jag som annars är morgonpigg. Skönt att höra att det är fler som har det likadant.. Och tvätten, den är snart avklarad. Sista maskinen ikväll!

Anonym sa...

Ska kolla uppsatta med diagnosfunderingen :-) Kram och fortsätta njut av att ha huvudet i semesterläge! Lovisa