fredag 6 april 2012

Funderingar på morgonkvisten

Vaknade alldeles för tidigt idag..., kl är inte 6:30 än, och jag somnade efter 01:00, men jag är vaken... Orsaker kan vara:
- shopping är för mig så rogivande att jag inte behöver så mycket sömn:)
- efter en veckas bergochdalbanor är jag nu utvilad och redo för ett högre tempo.
- kaffe efter kl 22:00 är trots alla fördelar kanske en dålig idé. Brukar fungera ändå, men har trots allt ofrivilligt dragit ner på konsumtionen här eftersom det inte alltid hinns med att drickas så mycket som hemma...

Jag tror kanske på alla tre alternativen. Fördelen är att jag kommer att hinna duscha utan att behöva neka mig själv sovmorgon. Mitt enda orosmoment nu är risken att jag drabbas av akut trötthet och somnar 3 min innan kl ringer... Det har hänt förr.

Vore kanske bättre att somna om...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: