torsdag 19 juli 2012

Energi

Man vet att det har varit en bra dag när man känner sig piggare och gladare efter dagens jobb!

Vi har hunnit väldigt mycket idag och även om jag så klart är trött har jag definitivt mer energi nu än när jag klev in på jobbet i morse.

Så mycket fina grejer! Känns otroligt kul med höstens kollektion. Ska bli spännande att se de nya sofforna som dyker upp nästa vecka.

Imorrn är dock en ny dag, och tro mig, det finns hur mycket som helst kvar att göra....

Här hemma verkar det också ha varit en bra dag. Dottern fick äntligen sitt SIMS till MAC och maken verkar ha hunnit slipa lite spackel:).

När jag kom hem spelade maken, sonen och blandade grannungar fotboll i parken och dottern fann jag djupt försjunken i dataspelet. Alla nöjda och glada idag.

Det gäller att vara tacksam för det lilla:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: