lördag 21 juli 2012

Lite fler timmar tack!

Om det kändes hanterligt häromdagen så har det vänt lite nu... Vi fick massor gjort igår men det finns än mer saker åter...,

Dygnet har inte tillräckligt många timmar och allt går inte att delegera. Men helgen skall nu utnyttjas till max! Söndag kväll ska jag se till att komma till det hanterliga läget igen! På måndag kommer elektrikerna och lite annat folk så då vill jag ha en del avklarat.

Men jag är inte uppgiven, jag vet ju vad vi behöver få gjort. Uppgivenhet är mer förgörande för mitt psyke än tidsbrist. Så jag stjäl lite av min fritid, för min egen sinnesfrid:)

Igår blev det dock ett nice avbräck på kvällen med familje-7-årskalas för kompisen AB! Trevligt! Nära vänner är härligt:). Förgyller tillvaron.

Life is good!

Behöver jag tillägga att jag tycker att det trista vädret ändå är ok? Eftersom jag ändå inte hinner bada;) Lite ego, men det bjuder jag på. Har för mig att jag såg en del sol i april. Den värmer lite än.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: