tisdag 17 juli 2012

Oh no

Missade t-banan p g a utgånget kort.... Frustrerande. Men eftersom jag ändå är i god tid får jag se det som vunnen tid.
Idag ska dekorationshyllorna fixas. Kommer att bli en heldag minsann, och troligen lite övertid ikväll. Vore skönt att ha det hela lite under kontroll imorrn. Vi får väl se hur det blir med det.

Igår tog vi en liten grill m fam J-P när jag kom hem. Trevligt! Vi passade på att utnyttja vår starke granne för att få ner soffan i köket:) så nu kan man man verkligen hänga där utan risk för träsmak!!



Bordet fick vi siza ner till mindre, vilket fick dottern att utbrista:"vad gulliiiigt!!!"

Kidsen tyckte även att vi skulle ha soffan i köket för alltid.... Jag vet inte om det är ett alternativ...

Orsaken till ovanstående rockad(stavas det verkligen så???) är förstås att vi(eller kanske snarare min ledige make) äntligen ska få bort känslan av sunkigt-övermålad-vävtapet-med-lim-från-gammal-i-panik-nedriven-bård....och i stället få en - ja, fräschare upplevelse.

Inte livsviktigt men roligt!

Uppdateringar kring projektet kommer löpande:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: