måndag 9 februari 2009

Det härliga vädret idag har definitivt ökat energinivån, suveränt! Sol gör det sällan sämre! Trevlig liten himlakropp.

Fantastiskt att bli bjuden på frukost! Vi passade på att försöka lösa vårdens/sjukhusens kommunikationproblem gällande patienthanteringen och de vattentäta skott som ofta uppstår mellan olika kliniker och avdelningar. Det kan krävas något mer frukostmöte men vi har nog fått med det viktigaste:-)! Piece of cake!

Imorgon ska jag hälsa på en annan vän, jag ska försöka med konststycket att komma med lite glamour som motvikt till vardagslivets verklighet! Vi får se hur det kan lyckas! Vad är glsmour egentligen, kan det vara olika saker? Vi får utforska det imorgon helt enkelt:-)

Nu ska jag ordna lite lunch till mig själv innan det är dags att hämta barnen. Lätt att glömma när man har annat för sig. Lyckades handla en del inför festen i helgen i alla fall, så när andan faller på så ska jag ställa mig i köket och jobba på det hela.

Glad matstund till oss alla!

Inga kommentarer: