tisdag 10 februari 2009

Happy, happy!

Priserna på Thai Airways maj-biljetter har äntligen kommit! Och det bästa av allt, vi åker hela familjen Stockholm BKK non-stop för 18500 SEK! Vi hade siktat in oss på närmare 25000, så det här blev ju mycket roligare! Eller det blir lite lättare att spara ihop de pengar vi behöver. Lite mindre svettigt helt enkelt.

Ja det var ett mindre glädjetjut från mig:-)

Annras har jag hängt i ett trevligt radhus i Högdalen idag och frotterat mig med större delen av familjen W. Mycket trevligt. Tvillingarna har blivit så stora och var inte fullständigt skräckslagna av min närvaro. Inte illa.

Imorrn ska jag jobba, ser fram emot det efter ett par bra lediga dagar. Förra veckan var ju lysande, så förhoppningsvis håller det i sig.

Den hysteriska veckan har hittills börjat ganska bra trots allt så det får vi hoppas påverkar fortsättningen också. Som sagt en dag och ett projekt i taget, that's how you do it! Dock är jag medveten om hur snabba svägningarna kan bli så vem vet, jag kanske sitter här och surar vilt imorgon......man vet aldrig.

Nu ska jag nog lägga mig. Det blir allt som oftast alldeles för sent.

3 kommentarer:

Tina sa...

Grattis till biljettpriserna, betydligt billigare än Grekland för oss, men så har vi ju tonåringar också och vips så kostar det mer. Ha en bra dag! Kram Tina

FatCat sa...

När är det ni drar? själv får man unna sig en vårig spa-kryssning istället för nån tripp nånstans antar jag. Annars hade jag ju kunnat åka med er...sällskapat över liksom. Men som det ser ut blir det nog inget sånt. Ska ni boka hotell o allt sånt i förväg? Hur mkt har ni planerat resan? Var och vad ni ska göra? Så grymt avis nu...jag har nudel-cravings ändå sen 2006. åt ju bara massa noodles over there. Love Lill sis

Carolina sa...

Vi börjar med ca 5 dagar i Chiang Mai, sen fortsätter vi med 11-12 dagar på Koh Tao och avslutar sedan med 2-3 dagar i BKK. Vi har inte bokat några hotell ännu men funderar på att kolla med resebyrån om vilka erbjudanden de har för vår BBK-vistelse. Annars är det ju lågsäsong(därav de billiga flygpriserna), så det ska inte vara nädvändigt att boka.