torsdag 28 oktober 2010

8:08

Njuter av att sitta på 8:08-tåget, 8:18-tåget är nämligen överfullt, alltid. Så märkligt att det kan göra sån skillnad. Mitt mål är förstås att hinna med detta tåg varje dag. Det blir inte alltid så. Jag har tidigare tänkt att det är en tillfällighet, men nu vet jag. Jag kommer hädanefter kämpa hårdare för en lugnare stund på t-banan. Komma iväg tidigare.

Idag var en bra morgon! Inte en tår , inte ett illvrål på hela morgonen! Fantastiskt. Tack Kavelmora:)

Maken kastade sig upp i ottan för en liten dagpendling till Köpenhamn. Värre blir det för grannarna som ska ta med våra barn i em...... De hävdar att det bara är roligt, att det inte är något problem....., är mina barn trevligare där än hemma??? Troligen:) är vi inte alla trevligare när vi är bortbjudna?

- Posted using BlogPress from my iPhone