onsdag 20 oktober 2010

Snö??

Hörde rykten om att det kanske ska komma snö och halka i em...., varför kan man undra... Det är faktiskt oktober fortfarande.
Sonen hittade frost häromdagen, han och systern är övertygade om att de verkligen längtar efter snön. Hmmm, jag minns ett par kids som var hjärtligt trött på den i mars i år. Minnet är kort och selektivt....




Jag ser lite fram emot vit snö, men först efter att vi har fått på vinterdäcken. Hmm hade tänkt vänta till november åtminstone. Vi har ju dubbdäck så jag tror nog att vi måste vänta till november, eller hur är det med det?

Imorrn ska bilen in på service i alla fall. För att sen besiktigas 1 nov. Sen kan jag planera för däckbyte. First things first.

Well, jag hoppas att dagens rykte är överdrivet, har inte lust att halka omkring på gatorna för att hämta dottern hos kompis på andra sidan Farsta Strand. Och promenad lockar inte heller....

Vi får se:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: