lördag 30 oktober 2010

:)

Bra dag på jobbet! Vi har haft ganska fullt upp hela dagen och jag känner att jag har haft lite flyt ändå. Sålde en väldigt fin möbel till Morgan Alling. Trevlig prick, den killen. Han blev förstås ännu trevligare i och med att han mindes att de köpte sitt soffbord av mig tidigare i våras:). Hahaha!
Man får pluspoäng av sånt.

Well, nu stundar nice afton hos Fam Johansson/Persson. Barnen ser film, karlarna ser fotboll och vi damer tar oss ett glas bubbel och talar om livet!!! Hur bra verkar inte det??? Jag tror att vi har världens bästa samling av grannar(gillar dock inte riktigt att Fam Ö budade på ett hus i veckan.....de fick det inte, men bara ide'n....:€)!

Jag är en lyckligt lottad människa. Jag är väldigt tacksam för det.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tina sa...

:)

Ha en mysig kväll!

Kram