lördag 23 oktober 2010

Räka, räka goda räka....

Vi överlevde dagens snökaos! Jag körde hem på isen på gatorna på våra sommardäck. Gick utmärkt, inte fort men ändå.i brought us home:)

Vi blev erbjudna räkor och trevligt umgänge hos Sköndalsfamiljen nämligen, så efter min dag på jobbet hastade jag dit eftersom räkor och trevligt umgänge här till mina favoritsysselsättningar! Och det blev väldigt trevligt!

En annan trevlig sak som hände idag förutom bra försäljning var att min yngste bror med sin Gina familj kom och hälsade på på jobbet! Väldigt trevligt och oväntat. Tydligen hälsar de på viktigare släktingar i krokarna under helgen, men jag tar ödmjukt emot smulorna som kommer i min väg! Väldigt roligt var det i alla fall.
Imorrn blir det mer roligheter så det är bäst att sova lite.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: