fredag 26 november 2010

Besök

Idag kommer enligt utsago på nätet min tidigare chef JS på besök i butiken. Måste därför genast fixa allt så hon ser att vi har klarat oss utmärkt:) Det kanske är fel taktik... Jag kanske ska ge motsatt intryck, att krisen är värre än någonsin och att det aldrig kommer att gå? Hmm, tål att tänkas på. Ska bli kul att ses i alla fall!

Tömning av grovsopor och elskrot står på morgonens agenda i alla fall. Ska bli superskönt när det är avklarat. Att rensa bort skräp är underskattat!

Nu står tåget dock still vid Skogskyrkogården..., tur att jag har marginaler idag. Dock ligger den på en knapp timme, vem vet om det räcker.... Vi bor ju i Stockholm, staden som alltid överraskas av vintern.

Idag får jag inte lunch före 14:30...., måste köpa ngn liten proteindryck för att hålla blodsocker och humör i schack.
Det är ganska lugnt på jobbet nu i julklappstider så jag klarar mig nog fint. Det bästa med att stå själv är ju att jag får alla ordrar! Muwahahaha!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: