måndag 29 november 2010

Julklappar & annan planering

Ja, hur gör man. Måste snart kasta mig ut och fixa det. Får nog ta det nästa vecka, då jag förhoppningsvis har hunnit diskutera det hela med maken... Kan ju vara roligt för honom att ha ett ord med i laget. Idag behöver jag även storhandla och kl 13 har jag tid för nagelfix. Sen ska kidsen hämtas och pepparkakor ska bakas. Någonstans tänkte jag även trycka in lite städ och tvätt.... Ev optimistiskt... Vi får väl se.

Maken drog till Köpenhamn imorse. Efter två veckor med honom stan är jag nu tillbaka i gräsänkestadiet. Well, det går bra, men det är svårt att hinna planera saker tillsammans. Blir mer att jag planerar och han försöker hänga med. Tur att han är långledig i jul och kan vila upp sig lite.

Nej, nu måste jag ta tag i handlandet. Tiden sitter inte still precis.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: