torsdag 25 november 2010

Snö, snö, snö

Det var verkligen lugnt på jobbet idag. Snön singlade vackert ner utanför och jag och CE gjorde vad vi kunde för att pracka på dem som kom in diverse möbler:).

Det nu uttjatade(av mig - här på bloggen, på fb, irl)inventeringen är nu med bravur avklarad! Ett par missar men det är ju nästan omöjligt att vara felfri! Det var nog bästa omgången hittills. Känns nice.

Är dock fortfarande trist trött. Hoppas att jag kan gaska upp mig snart, är ju sjukt tråkig att umgås med nuförtiden. Går mest omkring och leker offer och martyr. Superskojigt för omgivningen.

Ser på vädret att mer snö är på ingång... Vilken tur att maken tillbringade en timme med idog snöskottning. Vår bil löper stor risk att bli insnöad då grannen har börjar parkera bilen så att marginalerna minskar väsentligt.
Jag gillar marginaler när jag ska parkera bilen. Vill helst inte att det blir lika mycket snö som förra vintern.... Please!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: